TOP termékek

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

15 EZER Ft FELETTI MEGRENDELÉSED MELLÉ INGYENES KISZÁLLÍTÁST ADUNK AJÁNDÉKBA, GLS-sel történő szállítás esetén!

Válassz prémium alvásélményt a jobb élethez!         Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba: 06 30 950 2434  H-P: 9-17

GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK - VÁLASZOK

  • Mennyi a szállítási költség?
  • Mikorra érkezik meg a rendelésem?
  • Van kuponkódom - hogyan tudom beváltani? 
  • Miért érdemes regisztrálnom az oldalra?
  • Hogyan tudok rendelni?
  • Nem tudok rendelni, megrendelitek helyettem?
  • GLS házhozszállítással, vagy inkább GLS csomagpontra rendeljek?
  • Tudok-e Magyarországon kívüli címre is rendelni?
  • Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket?
  • A kapott termék nem megfelelő a számomra. Mit tehetek?
  • Nem kaptam tőletek fizikai számlát. Lehetséges ez?!

                                                                                            

 

                                                                                                   

Mennyi a szállítási költség?

15.000 Ft alatti megrendelésed esetén a GLS Premium házhozszállítás 1390 Ft, míg a GLS Csomagpontra történő kiszállítás esetén 990 Ft.

Várható szállítási idő: 2-3 munkanap

 A 15.000 Ft feletti megrendeléseket ingyenesen szállítjuk ki, kizárólag GLS szállítás esetén.

Magyar Posta Logisztika (MPL) szállítási díjak: 

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

Várható szállítási idő: 10-12 munkanap

 

                                                                                                                                                                        

Mikorra érkezik meg a rendelésem?

Megrendelésed másnapján a csomagot átadjuk a GLS futárnak, aki a következő munkanapon ki is szállítja azt az általad megadott címre. A csomag futárnak történő átadásáról e-mailben értesítjük, ezen a napon a GLS-től is kapsz e-mailben tájékoztatást, ahol lehetőséged van még változtatni a szállítási adatokon, az ezt követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag 8 és 17 óra között. A futártól a kiszállítás napján a rendeléskor megadott mobil telefonszámra SMS-ben értesítést fogsz kapni, amiben a kiszállítás várható idejét egy 3 órás időintervallumban adják meg.

Ez azt jelenti, hogy ha ma rendelsz, akkor azt - az esetek túlnyomó többségében - két-három munkanapon belül megkapod. Kivételt képezhet ezalól pl a karácsonyi időszak, de ott is nagyon szoktunk igyekezni, hogy ne nőjjön meg túlságosan a szállítási határidő.

Magyar Posta Logisztika (MPL) segítségével kiszállított termékeket ennél jelentősen hosszabb határidővel tudjuk csak biztosítani számodra, ezek jellemzően 10-12 nap szállítási időt igényelnek.

                                                                                                                                                                        

 Van kuponkódom - hogyan tudom beváltani?

  • Jegyezd meg a kuponkódot! Írd le papírra vagy másold ki egy file-ba. 
  • Helyezz termékeket a kosaradba!
  • Menj a  kosár oldalra! Az "Ide gépeld be a kuponkódod" részbe gépeld be a kódot, majd nyomj a "Kupon alkalmazása" gombra.

 

 

                                                                                                                                                                        

Miért érdemes regisztrálnom az oldalra?

6 jó okunk is van, amiért érdemes regisztrálnod:

1. Elsőként értesülhetsz akcióinkról, legújabb termékeinkről, és hozzájuthatsz, a kizárólag regisztrált vásárlóinknak járó kuponokhoz is.

2. Gyorsabb vásárlás: következő vásárlásod alkalmával nem kell újra beírni az összes adatodat. Saját felhasználói fiókod lesz, regisztráció után saját fiókodban egyszerűen kezelheted adataidat.

3. Okos kosár - bármilyen terméket is adj hozzá a kosaradhoz, az benne is marad addig, amíg te tovább válogatsz vagy vissza nem térsz az oldalra.

4. Korábbi rendelések listázása: Bármely rendelésed bármikor visszakeresheted.

5. Megrendeljük helyetted, amit szeretnél - Bizonytalan vagy? Nem vagy jártas a webáruházak világában? Nem értesz a számítógépekhez? Gond egy szál se! Segítünk! Csak regisztrálj be az oldalunkra, majd küldd el nekünk, hogy mit szeretnél rendelni, és mi megrendeljük neked.

6. Véleményeket írhatsz a megrendelt termékeidről - oszd meg a véleményedet a többi látogatóval, segjtsd őket a döntésben!

 

                                                                                                                                                                        

Hogyan tudok rendelni?

Ha ezt a szöveges útmutatót követed, akkor garantáltan sikerül megrendelned a kiszemelt terméket!

 

  1. Az oldalunkon belül böngészhetsz a kiválasztott kategóriákban, terméklapokon. Minden egyes termék alatt, és az oldalán belül találsz egy  KOSÁRBA gombot.

  2. A  KOSÁRBA  gombra kattintva bekerül a kosaradba a termék.➡️ Meg is tudod nézni a kosarad tartalmát.

  3. Ha ezek után a  TOVÁBB A MEGRENDELÉSHEZ  gombra kattintasz, itt a rendeléshez szükséges adataid megadása után tudod véglegesíteni a rendelést.

  4. Mi feldolgozzuk a rendelésed, és a lehető leggyorsabban átadjuk a futárnak, hogy minél előbb megérkezzen hozzád! 

 

                                                                                                                                                                        

 

Nem tudok rendelni, megrendelitek helyettem? 

Gond egy szál se, segítünk!  

Csak regisztrálj be az oldalunkra, majd küldd el nekünk, mit szeretnél rendelni, és mi megrendeljük neked.

 

1. lépés ➡️ regisztrálj ide kattintva.

Kérjük mindenképp tölts ki minden adatot, hogy a rendszer berögzítsen!

 

2. lépés ➡️ kapcsolatfelvételi módok.

 Emailben: info@premiumtex.hu

 telefonon keresztül: 06309502434

3. lépés ➡️ az üzenetbe írd bele:

  • A regisztrált e-mail címed 
  • Mely termékeket kéred
  • Milyen szállítást szeretnél (Premium GLS házhoz szállítás vagy GLS csomagpont)

 

                                                                                                                                                                        

 

 Házhozszállítással, vagy inkább csomagpontra rendeljek?

Kétféle kiszállítási módot tudunk számodra felajánlani: az egyik a "klasszikus" házhozszállítás, a másik pedig a csomagpontra való szállítás. Ez utóbbi esetben a kijelölt csomagpontokra/csomagautomatákba szállítja ki a futárcég a csomagodat, és te döntöd el, hogy mikor mész el érte. Két fontos dolog van, amire figyelned kell: az egyik az, hogy a nagyobb méretű termékekből (nagypárna, paplan, szettek, fedőmatrac stb) maximum egy darab rendelhető csomagpontra, ha többet rendelsz, akkor a rendelési folyamat során a rendszer már fel sem fogja ajánlani neked a csomagpont lehetőségét. Oka ennek az, hogy a nagyméretű termékek nem férnek el a csomagpontokon, illetve nem férnek be a csomagautomatákba. A másik fontos dolog pedig az, hogy a futárszolgálat azokat a csomagokat, amelyeket 5 munkanapon belül nem vettek fel a csomagpontokból/csomagautomatákból automatikusan visszaszállítja a feladónak, tehát nekünk.

 

                                                                                                                                                                        

 

❓ Tudok-e Magyarországon kívüli címre is rendelni?

A logisztikai cégek kizárólag magyarországi címekre szállítják ki csomagjainkat, a szállítási díjak (illetve az ingyenes szállítás) ezért Magyarországra vonatkoznak. A nemzetközi szállításokkal kapcsolatban kérjük, hogy előzetesen érdeklődj az info@premiumtex.hu emailcímen. 

 

                                                                                                                                                                        

❓ Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket?

Három módja van a megrendelésed kifizetésének:

- Online bankkártyás fizetési lehetőség, amelyet a Barion biztonságos fizetési rendszerén keresztül bonyolíthatsz. Amennyiben valamilyen oknál fogva nem sikerül a bankkártyás fizetés, még mindig van két lehetőséged, amire módosítani tudod a fizetési módot.

- Banki előreutalás az egyik; ha erre módosítod, akkor legkésőbb 24 órán belül kapni fogsz tőlünk egy emailt, amelyben pontosan leírjuk, hogy milyen névre/bankszámlaszámra kell elutald a vételárat. A csomagodat a vételár bankszámlánkra való beérkezése után indítjuk el neked.

- Az utánvét a másik; ha ezt választod, akkor a kiszállításkor a futárnak, vagy a csomagponton/csomagautomatánál tudsz fizetni. A futároknál lehetőséged van készpénzes és bankkártyás fizetésre, a csomagpontokon inkább a bankkártyás fizetési mód a preferált. Az utánvétes fizetés díja egységesen 440,- Ft.

 

                                                                                                                                                                        

  A kapott termék nem megfelelő a számomra. Mit tehetek? 

 

Ha nem vagy elégedett vásárolt termékeddel, vagy nem pont olyat szerettél volna, amit kaptál, 14 napon belül visszaküldheted nekünk és visszatérítjük a teljes vételárát. Ehhez csak írnod kell az info@premiumtex.hu email címre, és intézzük majd az ügyed.

 

                                                                                                                                                                        

 

Nem kaptam tőletek fizikai számlát. Lehetséges ez?!

Röviden: NEM!

MINDEN vásárlónknak küldünk számlát. De mi nem papír alapú, hanem elektronikus úton (e-mailben) kiküldött számlát használunk. Miért? Mert szeretjük a fákat, és ezzel is óvjuk a környezetünket. 

Mikor kapom meg a számlát? Amint átadjuk csomagod a futárszolgálatnak, rendszerünk automatikusan, az általad megadott e-mail címre elküldi a számlát. 

FONTOS! Mindig ellenőrizd, hogy jól adtad-e meg az e-mail címed rendeléskor. Így te is elkerülheted a felesleges izgalmat és hasonló kérdéseket a jövőben, ha nem jön meg a számlád tőlünk :)

Ha helyesen adtad meg az e-mail címedet, de mégsem jött meg a számla, az az alábbiak miatt lehetséges:
- Néhány levelező rendszer (pl.: freemail, citromail) szűrői nem mindig engedik át a szűrőiken a leveleinket. Ez ellen nem tudunk tenni, csak Te: javasoljuk, hogy más e-mail címet adj meg helyettük.

 - Ha Gmail-es vagy, akkor kérjük nézd meg a Promóciók és a Spam mappát is, hogy ott van-e a levél tőlünk!

 - Az előző pontban említett rosszul megadott e-mail cím miatt is lehet.

Amennyiben nem kaptad meg az e-számlát, bármikor írhatsz nekünk az info@premiumtex.hu címre és újra elküldjük neked!