GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK - VÁLASZOK
- Mennyi a szállítási költség?
- Mikorra érkezik meg a rendelésem?
- Van kuponkódom - hogyan tudom beváltani?
- Miért érdemes regisztrálnom az oldalra?
- Hogyan tudok rendelni?
- Nem tudok rendelni, megrendelitek helyettem?
- GLS házhozszállítással, vagy inkább GLS csomagpontra rendeljek?
- Tudok-e Magyarországon kívüli címre is rendelni?
- Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket?
- A kapott termék nem megfelelő a számomra. Mit tehetek?
- Nem kaptam tőletek fizikai számlát. Lehetséges ez?!
❓ Mennyi a szállítási költség?
15.000 Ft alatti megrendelésed esetén a GLS Premium házhozszállítás 1390 Ft, míg a GLS Csomagpontra történő kiszállítás esetén 990 Ft.
Várható szállítási idő: 2-3 munkanap
A 15.000 Ft feletti megrendeléseket ingyenesen szállítjuk ki, kizárólag GLS szállítás esetén.
Magyar Posta Logisztika (MPL) szállítási díjak:
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
Várható szállítási idő: 10-12 munkanap
⏳ Mikorra érkezik meg a rendelésem?
Megrendelésed másnapján a csomagot átadjuk a GLS futárnak, aki a következő munkanapon ki is szállítja azt az általad megadott címre. A csomag futárnak történő átadásáról e-mailben értesítjük, ezen a napon a GLS-től is kapsz e-mailben tájékoztatást, ahol lehetőséged van még változtatni a szállítási adatokon, az ezt követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag 8 és 17 óra között. A futártól a kiszállítás napján a rendeléskor megadott mobil telefonszámra SMS-ben értesítést fogsz kapni, amiben a kiszállítás várható idejét egy 3 órás időintervallumban adják meg.
Ez azt jelenti, hogy ha ma rendelsz, akkor azt - az esetek túlnyomó többségében - két-három munkanapon belül megkapod. Kivételt képezhet ezalól pl a karácsonyi időszak, de ott is nagyon szoktunk igyekezni, hogy ne nőjjön meg túlságosan a szállítási határidő.
A Magyar Posta Logisztika (MPL) segítségével kiszállított termékeket ennél jelentősen hosszabb határidővel tudjuk csak biztosítani számodra, ezek jellemzően 10-12 nap szállítási időt igényelnek.
❓ Van kuponkódom - hogyan tudom beváltani?
- Jegyezd meg a kuponkódot! Írd le papírra vagy másold ki egy file-ba.
- Helyezz termékeket a kosaradba!
- Menj a kosár oldalra! Az "Ide gépeld be a kuponkódod" részbe gépeld be a kódot, majd nyomj a "Kupon alkalmazása" gombra.
❓ Miért érdemes regisztrálnom az oldalra?
6 jó okunk is van, amiért érdemes regisztrálnod:
1. Elsőként értesülhetsz akcióinkról, legújabb termékeinkről, és hozzájuthatsz, a kizárólag regisztrált vásárlóinknak járó kuponokhoz is.
2. Gyorsabb vásárlás: következő vásárlásod alkalmával nem kell újra beírni az összes adatodat. Saját felhasználói fiókod lesz, regisztráció után saját fiókodban egyszerűen kezelheted adataidat.
3. Okos kosár - bármilyen terméket is adj hozzá a kosaradhoz, az benne is marad addig, amíg te tovább válogatsz vagy vissza nem térsz az oldalra.
4. Korábbi rendelések listázása: Bármely rendelésed bármikor visszakeresheted.
5. Megrendeljük helyetted, amit szeretnél - Bizonytalan vagy? Nem vagy jártas a webáruházak világában? Nem értesz a számítógépekhez? Gond egy szál se! Segítünk! Csak regisztrálj be az oldalunkra, majd küldd el nekünk, hogy mit szeretnél rendelni, és mi megrendeljük neked.
6. Véleményeket írhatsz a megrendelt termékeidről - oszd meg a véleményedet a többi látogatóval, segjtsd őket a döntésben!
❓ Hogyan tudok rendelni?
Ha ezt a szöveges útmutatót követed, akkor garantáltan sikerül megrendelned a kiszemelt terméket!
- Az oldalunkon belül böngészhetsz a kiválasztott kategóriákban, terméklapokon. Minden egyes termék alatt, és az oldalán belül találsz egy KOSÁRBA gombot.
- A KOSÁRBA gombra kattintva bekerül a kosaradba a termék.➡️ Meg is tudod nézni a kosarad tartalmát.
- Ha ezek után a TOVÁBB A MEGRENDELÉSHEZ gombra kattintasz, itt a rendeléshez szükséges adataid megadása után tudod véglegesíteni a rendelést.
- Mi feldolgozzuk a rendelésed, és a lehető leggyorsabban átadjuk a futárnak, hogy minél előbb megérkezzen hozzád!
❓ Nem tudok rendelni, megrendelitek helyettem?
Gond egy szál se, segítünk!
Csak regisztrálj be az oldalunkra, majd küldd el nekünk, mit szeretnél rendelni, és mi megrendeljük neked.
1. lépés ➡️ regisztrálj ide kattintva.
Kérjük mindenképp tölts ki minden adatot, hogy a rendszer berögzítsen!
2. lépés ➡️ kapcsolatfelvételi módok.
Emailben: info@premiumtex.hu
telefonon keresztül: 06309502434
3. lépés ➡️ az üzenetbe írd bele:
- A regisztrált e-mail címed
- Mely termékeket kéred
- Milyen szállítást szeretnél (Premium GLS házhoz szállítás vagy GLS csomagpont)
❓ Házhozszállítással, vagy inkább csomagpontra rendeljek?
Kétféle kiszállítási módot tudunk számodra felajánlani: az egyik a "klasszikus" házhozszállítás, a másik pedig a csomagpontra való szállítás. Ez utóbbi esetben a kijelölt csomagpontokra/csomagautomatákba szállítja ki a futárcég a csomagodat, és te döntöd el, hogy mikor mész el érte. Két fontos dolog van, amire figyelned kell: az egyik az, hogy a nagyobb méretű termékekből (nagypárna, paplan, szettek, fedőmatrac stb) maximum egy darab rendelhető csomagpontra, ha többet rendelsz, akkor a rendelési folyamat során a rendszer már fel sem fogja ajánlani neked a csomagpont lehetőségét. Oka ennek az, hogy a nagyméretű termékek nem férnek el a csomagpontokon, illetve nem férnek be a csomagautomatákba. A másik fontos dolog pedig az, hogy a futárszolgálat azokat a csomagokat, amelyeket 5 munkanapon belül nem vettek fel a csomagpontokból/csomagautomatákból automatikusan visszaszállítja a feladónak, tehát nekünk.
❓ Tudok-e Magyarországon kívüli címre is rendelni?
A logisztikai cégek kizárólag magyarországi címekre szállítják ki csomagjainkat, a szállítási díjak (illetve az ingyenes szállítás) ezért Magyarországra vonatkoznak. A nemzetközi szállításokkal kapcsolatban kérjük, hogy előzetesen érdeklődj az info@premiumtex.hu emailcímen.
❓ Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket?
Három módja van a megrendelésed kifizetésének:
- Online bankkártyás fizetési lehetőség, amelyet a Barion biztonságos fizetési rendszerén keresztül bonyolíthatsz. Amennyiben valamilyen oknál fogva nem sikerül a bankkártyás fizetés, még mindig van két lehetőséged, amire módosítani tudod a fizetési módot.
- Banki előreutalás az egyik; ha erre módosítod, akkor legkésőbb 24 órán belül kapni fogsz tőlünk egy emailt, amelyben pontosan leírjuk, hogy milyen névre/bankszámlaszámra kell elutald a vételárat. A csomagodat a vételár bankszámlánkra való beérkezése után indítjuk el neked.
- Az utánvét a másik; ha ezt választod, akkor a kiszállításkor a futárnak, vagy a csomagponton/csomagautomatánál tudsz fizetni. A futároknál lehetőséged van készpénzes és bankkártyás fizetésre, a csomagpontokon inkább a bankkártyás fizetési mód a preferált. Az utánvétes fizetés díja egységesen 440,- Ft.
❓ A kapott termék nem megfelelő a számomra. Mit tehetek?
Ha nem vagy elégedett vásárolt termékeddel, vagy nem pont olyat szerettél volna, amit kaptál, 14 napon belül visszaküldheted nekünk és visszatérítjük a teljes vételárát. Ehhez csak írnod kell az info@premiumtex.hu email címre, és intézzük majd az ügyed.
❓ Nem kaptam tőletek fizikai számlát. Lehetséges ez?!
Röviden: NEM!
MINDEN vásárlónknak küldünk számlát. De mi nem papír alapú, hanem elektronikus úton (e-mailben) kiküldött számlát használunk. Miért? Mert szeretjük a fákat, és ezzel is óvjuk a környezetünket.
Mikor kapom meg a számlát? Amint átadjuk csomagod a futárszolgálatnak, rendszerünk automatikusan, az általad megadott e-mail címre elküldi a számlát.
FONTOS! Mindig ellenőrizd, hogy jól adtad-e meg az e-mail címed rendeléskor. Így te is elkerülheted a felesleges izgalmat és hasonló kérdéseket a jövőben, ha nem jön meg a számlád tőlünk :)
Ha helyesen adtad meg az e-mail címedet, de mégsem jött meg a számla, az az alábbiak miatt lehetséges:
- Néhány levelező rendszer (pl.: freemail, citromail) szűrői nem mindig engedik át a szűrőiken a leveleinket. Ez ellen nem tudunk tenni, csak Te: javasoljuk, hogy más e-mail címet adj meg helyettük.
- Ha Gmail-es vagy, akkor kérjük nézd meg a Promóciók és a Spam mappát is, hogy ott van-e a levél tőlünk!
- Az előző pontban említett rosszul megadott e-mail cím miatt is lehet.
Amennyiben nem kaptad meg az e-számlát, bármikor írhatsz nekünk az info@premiumtex.hu címre és újra elküldjük neked!