GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK - VÁLASZOK
- Mennyi a szállítási költség?
- Mikorra érkezik meg a rendelés?
- Van kuponkódom - hogyan tudom beváltani?
- Miért érdemes regisztrálnom az oldalra?
- Hogyan tudok rendelni?
- Nem tudok rendelni, megrendelitek helyettem?
- Ingyen szállítást kaphatok-e?
- A kapott termék nem megfelelő a számomra. Mit tehetek?
- Nem kaptam tőletek fizikai számlát. Lehetséges ez?!
- Kapható-e párnahuzat a memory párnákhoz?
- Egyedi igényeket is ki tudtok szolgálni?
❓ Mennyi a szállítási költség?
20.000 Ft alatti megrendelésed esetén a GLS Premium házhozszállítás, valamint a GLS Csomagpontra történő kiszállítás díja 1990 Ft.
A 20.000 Ft feletti megrendeléseket ingyenesen szállítjuk ki.
⏳ Mikorra érkezik meg a rendelésem?
Megrendelésed másnapján a csomagot átadjuk a GLS futárnak, aki a következő munkanapon ki is szállítja azt az általad megadott címre. A csomag futárnak történő átadásáról e-mailben értesítjük, ezen a napon a GLS-től is kapsz e-mailben tájékoztatást, ahol lehetőséged van még változtatni a szállítási adatokon, az ezt követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag 8 és 17 óra között. A futártól a kiszállítás napján a rendeléskor megadott mobil telefonszámra SMS-ben értesítést fogsz kapni, amiben a kiszállítás várható idejét egy 3 órás időintervallumban adják meg.
❓ Van kuponkódom - hogyan tudom beváltani?
- Jegyezd meg a kuponkódot! Írd le papírra vagy másold ki egy file-ba.
- Helyezz termékeket a kosaradba!
- Menj a kosár oldalra! Az "Ide gépeld be a kuponkódod" részbe gépeld be a kódot, majd nyomj a "Kupon alkalmazása" gombra.

❓ Miért érdemes regisztrálnom az oldalra?
6 jó okunk is van, amiért érdemes regisztrálnod:
1. Elsőként értesülhetsz akcióinkról, legújabb termékeinkről, és hozzájuthatsz, a kizárólag regisztrált vásárlóinknak járó kuponokhoz is.
2. Gyorsabb vásárlás: következő vásárlásod alkalmával nem kell újra beírni az összes adatodat. Saját felhasználói fiókod lesz, regisztráció után saját fiókodban egyszerűen kezelheted adataidat.
3. Okos kosár - bármilyen terméket is adj hozzá a kosaradhoz, az benne is marad addig, amíg te tovább válogatsz vagy vissza nem térsz az oldalra.
4. Korábbi rendelések listázása: Bármely rendelésed bármikor visszakeresheted.
5. Megrendeljük helyetted, amit szeretnél - Bizonytalan vagy? Nem vagy jártas a webáruházak világában? Nem értesz a számítógépekhez? Gond egy szál se! Segítünk! Csak regisztrálj be az oldalunkra, majd küldd el nekünk, hogy mit szeretnél rendelni, és mi megrendeljük neked.
6. Véleményeket írhatsz a megrendelt termékeidről - oszd meg a véleményedet a többi látogatóval, segjtsd őket a döntésben!
❓ Hogyan tudok rendelni?
Ha ezt a szöveges útmutatót követed, akkor garantáltan sikerül megrendelned a kiszemelt terméket!
- Az oldalunkon belül böngészhetsz a kiválasztott kategóriákban, terméklapokon. Minden egyes termék alatt, és az oldalán belül találsz egy KOSÁRBA gombot.
- A KOSÁRBA gombra kattintva bekerül a kosaradba a termék.➡️ Meg is tudod nézni a kosarad tartalmát.
- Ha ezek után a TOVÁBB A MEGRENDELÉSHEZ gombra kattintasz, itt a rendeléshez szükséges adataid megadása után tudod véglegesíteni a rendelést.
- Mi feldolgozzuk a rendelésed, és a lehető leggyorsabban átadjuk a futárnak, hogy minél előbb megérkezzen hozzád! Bővebben: megrendelésed másnapján a csomagot átadjuk a GLS futárnak, aki a következő munkanapon ki is szállítja azt az általad megadott címre. A csomag futárnak történő átadásáról e-mailben értesítjük, ezen a napon a GLS-től is kapsz e-mailben tájékoztatást, ahol lehetőséged van még változtatni a szállítási adatokon, az ezt követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag 8 és 17 óra között. A futártól a kiszállítás napján a rendeléskor megadott mobil telefonszámra SMS-ben értesítést fogsz kapni, amiben a kiszállítás várható idejét egy 3 órás időintervallumban adják meg.
❓ Nem tudok rendelni, megrendelitek helyettem?
Gond egy szál se, segítünk!
Csak regisztrálj be az oldalunkra, majd küldd el nekünk, mit szeretnél rendelni, és mi megrendeljük neked.
1. lépés ➡️ regisztrálj ide kattintva.
Kérjük mindenképp tölts ki minden adatot, hogy a rendszer berögzítsen!
2. lépés ➡️ kapcsolatfelvételi módok.
Emailben: info@premiumtex.hu
telefonon keresztül: 06309502434
3. lépés ➡️ az üzenetbe írd bele:
- A regisztrált e-mail címed
- Mely termékeket kéred
- Milyen szállítást szeretnél (Premium GLS házhoz szállítás vagy GLS csomagpont)
❓ Ingyen szállítást kaphatok-e?
20.000 forint feletti megrendelésed minden esetben ingyenesen kiszállítjuk. Kérd bárhova ezen összeg feletti rendelésed, és a szállítási költséged mi álljuk!
❓ A kapott termék nem megfelelő a számomra. Mit tehetek?
Ha nem vagy elégedett vásárolt termékeddel, vagy nem pont olyat szerettél volna, amit kaptál, regisztrált vásárlóként nálunk 30 napon belül visszaküldheted nekünk és visszatérítjük a teljes vételárát. Ehhez csak írnod kell az info@premiumtex.hu email címre, és intézzük majd az ügyed.
❓ Nem kaptam tőletek fizikai számlát. Lehetséges ez?!
Röviden: NEM!
MINDEN vásárlónknak küldünk számlát. De mi nem papír alapú, hanem e-számlát használunk. Miért? Mert szeretjük a fákat, és ezzel is óvjuk a környezetünket.
Mikor kapom meg a számlát? Amint átadjuk csomagod a futárszolgálatnak, rendszerünk automatikusan, az általad megadott e-mail címre elküldi a számlát.
FONTOS! Mindig ellenőrizd, hogy jól adtad-e meg az e-mail címed rendeléskor. Így te is elkerülheted a felesleges izgalmat és hasonló kérdéseket a jövőben, ha nem jön meg a számlád tőlünk :)
Ha helyesen adtad meg az e-mail címedet, de mégsem jött meg a számla, az az alábbiak miatt lehetséges:
- Néhány levelező rendszer (pl.: freemail, citromail) szűrői nem mindig engedik át a szűrőiken a leveleinket. Ez ellen nem tudunk tenni, csak Te: javasoljuk, hogy más e-mail címet adj meg helyettük.
- Ha Gmail-es vagy, akkor kérjük nézd meg a Promóciók és a Spam mappát is, hogy ott van-e a levél tőlünk!
- Az előző pontban említett rosszul megadott e-mail cím miatt is lehet.
Amennyiben nem kaptad meg az e-számlát, bármikor írhatsz nekünk az info@premiumtex.hu címre és újra elküldjük neked!
❓ Kapható-e párnahuzat a memory párnákhoz?
A memóriapárnákhoz külön nem árulunk huzatot, viszont a gyári huzatuk levehető, és 40 fokon mosható.
❓ Egyedi igényeket is ki tudtok szolgálni?
A válasz IGEN! Mivel gyártói háttérrel rendelkezünk, bizonyos termékek esetében lehetőség van az átlagostól eltérő paraméterek szerint előállítani azokat. Keress minket bátran, megnézzük, mit tehetünk érted!