TOP termékek

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

MOST 15 EZER Ft FELETTI MEGRENDELÉSED MELLÉ INGYENES KISZÁLLÍTÁST ADUNK AJÁNDÉKBA!

Válassz prémium alvásélményt a jobb élethez!         Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba: 06 30 950 2434  H-P: 9-17

GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK - VÁLASZOK

  • Mennyi a szállítási költség?
  • Mikorra érkezik meg a rendelés?
  • Van kuponkódom - hogyan tudom beváltani? 
  • Miért érdemes regisztrálnom az oldalra?
  • Hogyan tudok rendelni?
  • Nem tudok rendelni, megrendelitek helyettem?
  • Ingyen szállítást kaphatok-e?
  • A kapott termék nem megfelelő a számomra. Mit tehetek?
  • Nem kaptam tőletek fizikai számlát. Lehetséges ez?!
  • Kapható-e párnahuzat a memory párnákhoz?
  • Egyedi igényeket is ki tudtok szolgálni? 

                                                                                            

 

                                                                                                   

Mennyi a szállítási költség?

20.000 Ft alatti megrendelésed esetén a GLS Premium házhozszállítás, valamint a GLS Csomagpontra történő kiszállítás díja 1990 Ft.

 A 20.000 Ft feletti megrendeléseket ingyenesen szállítjuk ki.

 

                                                                                                                                                                        

Mikorra érkezik meg a rendelésem?

Megrendelésed másnapján a csomagot átadjuk a GLS futárnak, aki a következő munkanapon ki is szállítja azt az általad megadott címre. A csomag futárnak történő átadásáról e-mailben értesítjük, ezen a napon a GLS-től is kapsz e-mailben tájékoztatást, ahol lehetőséged van még változtatni a szállítási adatokon, az ezt követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag 8 és 17 óra között. A futártól a kiszállítás napján a rendeléskor megadott mobil telefonszámra SMS-ben értesítést fogsz kapni, amiben a kiszállítás várható idejét egy 3 órás időintervallumban adják meg.

 

                                                                                                                                                                        

 Van kuponkódom - hogyan tudom beváltani?

  • Jegyezd meg a kuponkódot! Írd le papírra vagy másold ki egy file-ba. 
  • Helyezz termékeket a kosaradba!
  • Menj a  kosár oldalra! Az "Ide gépeld be a kuponkódod" részbe gépeld be a kódot, majd nyomj a "Kupon alkalmazása" gombra.

 

 

                                                                                                                                                                        

Miért érdemes regisztrálnom az oldalra?

6 jó okunk is van, amiért érdemes regisztrálnod:

1. Elsőként értesülhetsz akcióinkról, legújabb termékeinkről, és hozzájuthatsz, a kizárólag regisztrált vásárlóinknak járó kuponokhoz is.

2. Gyorsabb vásárlás: következő vásárlásod alkalmával nem kell újra beírni az összes adatodat. Saját felhasználói fiókod lesz, regisztráció után saját fiókodban egyszerűen kezelheted adataidat.

3. Okos kosár - bármilyen terméket is adj hozzá a kosaradhoz, az benne is marad addig, amíg te tovább válogatsz vagy vissza nem térsz az oldalra.

4. Korábbi rendelések listázása: Bármely rendelésed bármikor visszakeresheted.

5. Megrendeljük helyetted, amit szeretnél - Bizonytalan vagy? Nem vagy jártas a webáruházak világában? Nem értesz a számítógépekhez? Gond egy szál se! Segítünk! Csak regisztrálj be az oldalunkra, majd küldd el nekünk, hogy mit szeretnél rendelni, és mi megrendeljük neked.

6. Véleményeket írhatsz a megrendelt termékeidről - oszd meg a véleményedet a többi látogatóval, segjtsd őket a döntésben!

 

                                                                                                                                                                        

Hogyan tudok rendelni?

Ha ezt a szöveges útmutatót követed, akkor garantáltan sikerül megrendelned a kiszemelt terméket!

 

  1. Az oldalunkon belül böngészhetsz a kiválasztott kategóriákban, terméklapokon. Minden egyes termék alatt, és az oldalán belül találsz egy  KOSÁRBA gombot.

  2. A  KOSÁRBA  gombra kattintva bekerül a kosaradba a termék.➡️ Meg is tudod nézni a kosarad tartalmát.

  3. Ha ezek után a  TOVÁBB A MEGRENDELÉSHEZ  gombra kattintasz, itt a rendeléshez szükséges adataid megadása után tudod véglegesíteni a rendelést.

  4. Mi feldolgozzuk a rendelésed, és a lehető leggyorsabban átadjuk a futárnak, hogy minél előbb megérkezzen hozzád! Bővebben: megrendelésed másnapján a csomagot átadjuk a GLS futárnak, aki a következő munkanapon ki is szállítja azt az általad megadott címre. A csomag futárnak történő átadásáról e-mailben értesítjük, ezen a napon a GLS-től is kapsz e-mailben tájékoztatást, ahol lehetőséged van még változtatni a szállítási adatokon, az ezt követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag 8 és 17 óra között. A futártól a kiszállítás napján a rendeléskor megadott mobil telefonszámra SMS-ben értesítést fogsz kapni, amiben a kiszállítás várható idejét egy 3 órás időintervallumban adják meg.

 

                                                                                                                                                                        

 

Nem tudok rendelni, megrendelitek helyettem? 

Gond egy szál se, segítünk!  

Csak regisztrálj be az oldalunkra, majd küldd el nekünk, mit szeretnél rendelni, és mi megrendeljük neked.

 

1. lépés ➡️ regisztrálj ide kattintva.

Kérjük mindenképp tölts ki minden adatot, hogy a rendszer berögzítsen!

 

2. lépés ➡️ kapcsolatfelvételi módok.

 Emailben: info@premiumtex.hu

 telefonon keresztül: 06309502434

3. lépés ➡️ az üzenetbe írd bele:

  • A regisztrált e-mail címed 
  • Mely termékeket kéred
  • Milyen szállítást szeretnél (Premium GLS házhoz szállítás vagy GLS csomagpont)

 

                                                                                                                                                                        

 

Ingyen szállítást kaphatok-e? 

20.000 forint feletti megrendelésed minden esetben ingyenesen kiszállítjuk. Kérd bárhova ezen összeg feletti rendelésed, és a szállítási költséged mi álljuk!

 

                                                                                                                                                                        

 

  A kapott termék nem megfelelő a számomra. Mit tehetek? 

Ha nem vagy elégedett vásárolt termékeddel, vagy nem pont olyat szerettél volna, amit kaptál, regisztrált vásárlóként nálunk 30 napon belül visszaküldheted nekünk és visszatérítjük a teljes vételárát. Ehhez csak írnod kell az info@premiumtex.hu email címre, és intézzük majd az ügyed.

 

                                                                                                                                                                        

 

Nem kaptam tőletek fizikai számlát. Lehetséges ez?!

Röviden: NEM!

MINDEN vásárlónknak küldünk számlát. De mi nem papír alapú, hanem e-számlát használunk. Miért? Mert szeretjük a fákat, és ezzel is óvjuk a környezetünket. 

Mikor kapom meg a számlát? Amint átadjuk csomagod a futárszolgálatnak, rendszerünk automatikusan, az általad megadott e-mail címre elküldi a számlát. 

FONTOS! Mindig ellenőrizd, hogy jól adtad-e meg az e-mail címed rendeléskor. Így te is elkerülheted a felesleges izgalmat és hasonló kérdéseket a jövőben, ha nem jön meg a számlád tőlünk :)

Ha helyesen adtad meg az e-mail címedet, de mégsem jött meg a számla, az az alábbiak miatt lehetséges:
- Néhány levelező rendszer (pl.: freemail, citromail) szűrői nem mindig engedik át a szűrőiken a leveleinket. Ez ellen nem tudunk tenni, csak Te: javasoljuk, hogy más e-mail címet adj meg helyettük.

 - Ha Gmail-es vagy, akkor kérjük nézd meg a Promóciók és a Spam mappát is, hogy ott van-e a levél tőlünk!

 - Az előző pontban említett rosszul megadott e-mail cím miatt is lehet.

Amennyiben nem kaptad meg az e-számlát, bármikor írhatsz nekünk az info@premiumtex.hu címre és újra elküldjük neked!

                                                                                                                                                

❓  Kapható-e párnahuzat a memory párnákhoz?

A memóriapárnákhoz külön nem árulunk huzatot, viszont a gyári huzatuk levehető, és 40 fokon mosható.

 

                                                                                                                                                                        

    ❓  Egyedi igényeket is ki tudtok szolgálni?

    A válasz IGEN! Mivel gyártói háttérrel rendelkezünk, bizonyos termékek esetében lehetőség van az átlagostól eltérő paraméterek szerint előállítani azokat. Keress minket bátran, megnézzük, mit tehetünk érted!